STREFA KOMPUTERY-SIEĆ-WIEDZA INFORMATYCZNA
BUDOWA ZESTAWU KOMPUTEROWEGO, URZĄDZENIA WEJŚCIA I WYJŚCIA 1
BUDOWA ZESATWU KOMPUTEROWEGO, URZĄDZENIA WEJŚCIA I WYJŚCIA 2
HISTORIA INTERNETU- QUIZ 12 PYTAŃ
ĆWICZENIA PRZYGOTOWUJĄCE DO SPRAWDZIANU Z INFORAMTYKI DLA KLASY 4
SPRAWDZIAN Z INFORMATYKI KLAS UCZNIÓW KLASY IV
NACOBEZU DO SPRAWDZIANU Z INFORMATYKI DLA KLASY 5
QUIZ Z INFORMATYKI DLA KLASY 5
QUIZ Z INFORMATYKI DLA UCZNIÓW KLAS: 7 I 8
BADANIE KOMPETENCJI INFORMATYCZNYCH DLA UCZNIÓW KLAS 7-8- pytania przygotowujące
STREFA GRAFIKA- GIMP
USUWANIE TŁA MASKI W GIMPIE ANIMACJE POKLATKOWE W GIMPIE
EFEKT SPLASH PRZENIKANIE SIĘ WARSTW KOMPOZYCJA GRAFICZNA-MAPA
STREFA EXEL i KALKULATOR
FORMATOWANIE ARKUSZA KALKULACYJNEGO OPEN OFFICE- TUTORIAL
FORMATOWANIE ARKUSZA KALKULACYJNEGO EXEL I PODSTAWOWE OBLICZENIA NA DANYCH DLA KL 6
PRACA Z KALKULATOREM ZESTAW 1
STREFA WORD I WRITER
ĆWICZENIA Z WORDEM DLA KLASY 4
ĆWICZENIE Z EDYCJI TEKSTU W PROGRAMIE WORD KLASA 5
WSTAWIANIE I MODYFIKOWANIE TABEL W PROGRAMIE WORD KLASA V
REDAGOWANIE DŁUŻSZEGO DOKUMENTU TEKSTOWEGO ZESTAW 2 ZESTAW 3
STREFA KODOWANIA
KODOWANIE LEGO BITS`N&BRICKS DLA KLAS IV
SCRATCH- GRA ,,WYŚCIGI" KLASA 5
SCRATCH- GRA ,,LABIRYNT" (BEZ ZŁEGO DUSZKA) KL. 5
SCRATCH- SPOSOBY CELOWEGO STEROWANIA DUSZKIEM PO EKRANIE
SCRATCH- PROSTY KALKULATOR KL. 7 lub PROSTY KALKULATOR WERSJA 2 KL. 7
SCRATCH- WIRTUALNY KANTOR WALUT- SPRZEDAŻ LUB KUPNO
SCRATCH- WYSZUKIWANIE NAJMNIEJSZEJ I NAJWIEKSZEJ LICZBY W ZBIORZE NIEUPORZĄDKOWANYM- KL. 7
HTML KURS HTML (polecam) ĆWICZENIE 1, ĆWICZENIE 2
STREFA POWER POINT
ĆWICZENIA Z PROGRAMEM POWERPOINT KL IV
PREZENTACJA NIELINIOWA -OPENOFFICE -TUTORIAL